Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Σιγή ασυρμάτου

Η φράση αυτή είναι στρατιωτικός όρος, εγώ δεν είμαι ούτε υπήρξα ποτέ Στρατιωτικός. Υπηρέτησα όμως 30 ολόκληρους μήνες και κάτι ψηλά στο 32 Σύνταγμα Πεζοναυτών και ιδιαίτερα στον 3 λόχο του 521 ως ελεύθερος σκοπευτής.
Είχα τότε επίδοση 39 στα 40, τώρα την κλωστή στην βελόνα δυσκολεύομαι να την περάσω.
Επιβάλλεται δε όταν η επιχείρηση βρίσκεται σε εξέλιξη.
Ίσως ήτανε ατυχής η έκφραση, αν κρίνω από το πρώτο μήνυμα που ήτανε ανώνυμο και μονολεκτικό, έγραφε (σκασίλα μας). Ευχαριστώ τον φίλο μου αυτόν, και διερωτώμαι, σε 14 λεπτά από την ανάρτηση πότε πρόλαβε να το διαβάσει; Ας είναι καλά.
Από κάποιους καλλιεργημένος ανθρώπους που άθελα μου σύγχυσα, ζητώ συγνώμη, θα προσπαθήσω στο μέλλον μέσα στα γραφόμενα μου, να μην χρησιμοποιώ αδόκιμους όρους. Ο Πυθαγόρας πετώντας τον ασύρματο, θα συνεχίσει να στοχάζεται από εδώ, για όσο καιρό μπορεί ακόμα.


Ναί, είναι Πυθαγόρας, μιά φορά και ένα καιρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: