Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Τα προσκοπικά χρόνια

Το Σάββατο 22 Αυγούστου 2009, με τίτλο τα παλιόπαιδα κάπου στο Κάιρο, είναι αναρτήσει μια φωτογραφία του Θεόδωρου (Ντορί) Καραντινού.
Με ρώτησε κάποιος τότε, είναι και ο Πυθαγόρας ανάμεσα τους; και του απήντησα με ερώτηση και είπα ποιος ξέρει, μήπως μπορώ να τον αναγνωρίσω μετά από τόσα χρόνια;
Από τότε πέρασε καιρός, έγινε η ομάδα με τις αναμνηστικές φωτογραφίες, που αναρτούν οι συμπατριώτες. Με την συνδρομή όλων αυτών των φίλων από τα παλιά, ξεπεράστηκε το φράγμα των 600 και συνεχίζουμε.
Εχθές με περίμενε μια έκπληξη, όταν περνώντας από εκεί είδα φωτογραφίες αναρτημένες από τον Κώστα Σκουφαρίδη, σε μια από αυτές αναγνώρισα τον εαυτό μου. Μου λύθηκε έτσι η απορία που με βασάνιζε, μήπως μπορώ να αναγνωρίσω το παιδί που ήμουν κάποτε;
Ναι λοιπόν και με μεγάλη ευκολία. Τις τελευταίες αμφιβολίες μου τις διέλυσε το μήνυμα από τον Κώστα, εσύ είσαι δεξιά.
Γράφω την σημερινή ανάρτηση σαν ευχαριστήριο στον Κώστα Σκουφαρίδη, διότι είναι αυτή η φωτογραφία θα είναι η μόνη που θα διαθέτω από τα παιδικά μου χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: