Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Κακοκαιρία χθες το βράδυ

Κακοκαιρία χθες το βράδυ, σήμερα ο ήλιος μας κοροϊδεύει πως θα βγει αλλά δεν βγαίνει. Έβαλα το κρεβάτι μου σε εκείνο το δωμάτιο με την σκεπή από panel και έτσι είχα την ευχαρίστηση να ακούω την βροχή που έπεφτε όλη την νύχτα. Μου θύμισε έντονα το Κουρουντερέ, επειδή εκεί η σκεπή ήταν όλη με κεραμίδια, και με νανούριζε αυτός ο ήχος. Υπάρχουν άνθρωποι που απαιτούν ησυχία για να κοιμηθούν εγώ δεν είμαι από αυτούς. Ένας ολόκληρος μήνας και ήταν η πρώτη φορά που έριξε νερό με την όρεξη του ο ουρανός. Το πρωί που σηκώθηκα, ασυναίσθητα έψαξα για κουρελούδες, αλλά εδώ δεν χρειάζονται.

Η εγκατάσταση μου στο νέο μου κατάλυμα ολοκληρώθηκε και είμαι έτοιμος με χαρά φιλοξενήσω όσους θα μου κάνουν την τιμή να με επισκεφτούν. Η αλήθεια να λέγεται, είναι λίγο απόμακρο το μέρος αλλά έχει την δική του προσωπικότητα και χάρη, διαμετρικά αντίθετη από εκείνη του Αγίου Νικολάου. Ας μην ξεχνάμε πως ο Άγιος Αντώνιος ήταν της ερήμου οικιστής και την οικουμένη στήριξε με τις ευχές Του

Δεν υπάρχουν σχόλια: